icetears

Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

Tjillevippen

Av Sofie Peterson - 4 maj 2011 11:51

Så vart det onsdag idag...Trött och seg som tusan är jag och ont i knäna =/ Hundarna har inte fått sin promenad som de brukar få när jag kommer hem från jobbet pga detta då. Istället fick det gå ut på baksidan så det åtminstone få kissa. Innan dem får någon promenad så måste jag faktiskt vila upp mig lite.

Fundera på att hoppa in i duschen då jag fryser sjukt mycket. Vart tog den härliga vår värmen vägen? Igår snöade det till och från, och haglade en massa gjorde det också till och från. Ett riktigt aprilväder var det. 
Idag blåser det kalla vindar. Dock är solen framme i mellan åt i alla fall, alltid något.
Men det är absolut ingen värme ute! Vinterjackan är framme igen som jag måste ha på mig när jag är ute. Fundera på att plocka fram mina vinter stallkläder ^^ Men så dramatiskt ska jag nog inte göra det haha.
Nähä, nu kallar duschen på mig :p
Ha det gott så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Peterson - 10 januari 2012 22:40

Har tröttnat på denna blogg så jag har gjort en ny på en annan bloggsidaFör er som vill följa den så länkar jag till denhttp://varmblod90.blogspot.com/ Ha det gott! ...

Av Sofie Peterson - 10 januari 2012 21:12

Idag tog jag med mig kameran till stallet. Blev inte många bra kort. Lär mig som sagt att ha rätt inställningar. Men det var så rofyllt att bara stå/sitta där och fotografera! Älskar det!! Tog bara på hästarna. När jag gick in till dem stora hästarna...

Av Sofie Peterson - 9 januari 2012 20:55

Har bestämt mig för att börja fotografera igen, imorgon närmare bestämt. Jag älskar verkligen att fota. Men på sistone har mitt självförtroende varit lågt och bilderna blivit dåliga. Har inte haft någon ide alls på vad jag kan fotografera. Varit helt...

Av Sofie Peterson - 3 januari 2012 19:55

Min längtan efter ett härligt dressyrpass med Kadde är så stort. Vill inget hellre än att rida dressyr just nu. Tittar ofta på bilder och filmer från tiden på ridskolan där vi tränade, varje gång hugger det tag i hjärtat av saknad och längtan. Det gö...

Av Sofie Peterson - 1 januari 2012 13:00

Så är vi inne på ett nytt år. Firade inte nyår i år heller. Förstår inte vitsen riktigt varför man ska fira. Dricka och bli full, varför? Gjorde det en gång, ALDRIG MER!! Jag var dock uppe för hundarnas skull. När raketerna började smälla vid tolv så...

Presentation


20 årig, snäll och glad tjej som älskar hästar och hundar.
Här kan du läsa om vad som sker i mitt liv.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards